Categories
Uncategorized

צבעים צבעים

img_5997 img_6045 img_5974 img_6012 img_5984 img_5983 img_6106 img_6016 img_5965 img_5998 img_5966 img_5992 img_6130 img_5940 img_6046

לשמלה דומה: Rivka Zerbib (עכשיו בסייל!)

למשך זמן רב רציתי לצאת לטיול בשלכת המפורסמת של ניו אינגלנד. שיא השלכת מתחילה מאמצע אוקטובר ועד תחילת נובמבר כך שדיי התרגשתי להגיע לניו יורק בעונה זו של השנה ולחזות בפלאי הטבע בשיא תפארתו. נסענו צפונה לאזור המערבי של ניו אינגלנד, מראה צבעי העצים בדרך היה מדהים, כל עץ נראה צבוע בצבע בוהק אחר, נסענו דרך כפרים קטנים שבו כל שביל, חנות ועץ היו פשוט תמונה מושלמת. היה קשה שלא לסטות מנתיב הנסיעה מידי פעם, הכל מסביב היה יפה כל כך! בסופו של דבר אחרי נסיעה של כשעתיים הגענו לליצ’פילד, קונטיקט. ליצ’פילד נבחרה לאחד מעשרת אתרי השלכת היפים ביותר בארצות הברית. יש כאן יערות של עצים נשירים, שצבעיהם מתחלפים בהדרגה. האזור כולו עמוס בשבילי הליכה, מסלולי רכיבה באופניים, נחלים שאפשר לשוט בהם בקיאק וכפרים קטנים ומתוקים להפליא שניתן לקנות בהם עתיקות. חלפנו על פני אגם קטן מוקף עצים ומואר באור אחר הצהריים שיצר השתקפות מדהימה על המים רגועים. התיישבנו על שמיכה ליד האגם המוקף שלכת, זה היה המקום המושלם לפיקניק עם הילדים, הם אספו עלים בכל מיני צבעים ויידו אבנים קטנות מעל האגם ונהנו לצפות בטבעות שנוצרו על פני המים. התמזל מזלנו ומזג האויר היה פשוט מושלם, אני בטוחה שנעשה את הטיול הזה שוב שעתיד.

מצטערת חברים אבל לעולם לא אתגבר על אובססיית  אובססית השמלות הלבנות שלי ולא משנה באיזה עונה בשנה. השמלה הלבנה הזאת היא בת כמה עונות, אבל אפשר למצוא שמלה דומה באתר שלי שנמצא עדיין בסייל חגים!! (אך לא לזמן רב).

תודה שביקרתן ויום נפלא! xx

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.