Categories
Uncategorized

בוקר מתוק

img_7005 img_7026 img_7038 img_7027 img_7039 img_7022

הבוקר הוא ללא ספק החלק הכי לחוץ ביום שלי וכנראה גם ברוב הבתים ובמיוחד במשפחות עם ילדים קטנים. לקום, לצחצח שיניים, לסרק שיער, לארגן את המיטה, להתלבש, לאכול ארוחת בוקר, לנעול נעליים ולצאת מהבית בזמן מרגיש כל בוקר כמו משימה בלתי אפשרית ובשעה 9 אני מרגישה כאילו סיימתי ריצת מרתון והיום בקושי התחיל. ארוחות בוקר בדרך כלל מתחילות ומסתיימות דיי מהר ובין לגימה אחת לשניה מכוס הקפה שלי אני מנסה לארגן תיקים וסנדוויצ’ים ולהשליט קצת סדר בבית מהבלאגן של הבוקר. מידי פעם אני מחליטה שזהו הגיע הזמן להתעורר מוקדם יותר ולהתארגן ברוגע ובנחת ואז אני קמה לפני כולם, מתארגנת בנחת ומכינה ארוחת בוקר מושקעת מהרגיל, לפעמים זה יהיה שושני קינמון או לחם מטוגן אבל הארוחה האהובה ביותר על הילדים זה פנקייקס. כמובן שכולנו היינו רוצים להתחיל את היום עם ארוחה בריאה ומזינה אבל בכל זאת מידי פעם אני משחררת ונותנת להם להתפנק ולפזר כמה אבקת סוכר או סירופ מייפל שהם רוצים. הימים האלו בהם יש זמן לבלות במטבח כולנו יחד כמשפחה אלו זכרונות שתמיד נזכור והם מיוחדים מידי מכדי לדאוג לארוחה מאוזנת כראוי. אני מצרפת כאן מתכון לפנקייס טעים וקל להכנה:

חומרים:

1 כוס קמח

2 כפיות אבקת אפייה

קורט מלח

2 כפות סוכר

3/4 כוס + 2 כפות חלב

1 ביצה גדולה

2 כפות חמאה מומסת

1 כפית תמצית וניל

שמן או חמאה לבישול

אופן ההכנה:
מחממים מחבת גדולה על אש בינונית-נמוכה. בקערה, מערבבים יחד את החומרים היבשים, מוסיפים לקערה את שאר החומרים ומערבבים היטב.
שמים כפית או שתיים של חמאה או שמן במחבת. כאשר החמאה מבעבעת מעט או השמן מרצד, יוצקים עיגולים מהבלילה למחבת באיזה גודל שרוצים. מתאימים את החום לפי הצורך; בדרך כלל, הסבב הראשון ידרוש חום גבוה מאשר ההמשך. כאשר הפנקייקס מתחילים לבעבע הופכים ומשאירים עד שהחלק התחתון משחים מעט. מגישים עם סירופ מייפל, שוקולד, פירות או כל מה שעולה בדעתכן.

מקווה שתהנו ושבת שלום!! xx

רבקה

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.