Categories
Uncategorized

שרוולי מלמלה

שמלה: Zara  כפכפים: Asos כובע: Lack Of Colors תיק: Sam Edelman

היי היי, שבוע שעבר היה ברובו שבוע של חג, כידוע אנחנו כאן בחו”ל חוגגים יומיים של חג כך שצאת החג היה בחמישי בלילה ומיד קמנו להכנות לשבת. אני יותר ממוכנה לכמה שבועות של שגרה לפני שהילדים יוצאים לחופשת קיץ.

כשאני מתעוררת ליום שמשי וחמים, הדבר היחיד שאני רוצה ללבוש זה שמלה דקה וקלילה עם כפכפים ותיק קטן. אני חורשת על הכפכפים האלו כבר מקיץ שעבר, אני חושבת שהגיע הזמן לחדשות אבל מה אעשה הן פשוט הולכות עם הכל ונוחות להפליא, אני מוצאת את עצמי חוזרת אליהן פעם אחר פעם.

תמיד אהבתי שמלות, מאז שאני זוכרת את עצמי. יש בי משהו חולמני שבו אני אוהבת לתת לבגד שאני לובשת לקחת אותי למקומות שונים. זו אחת הסיבות מדוע אני אוהבת אופנה כל כך, זה יכול לקחת אותך למקומות אחרים גם אם אתה לא הולך לשום מקום, אני באמת מרגישה כאילו אני נמצאת במקום מסויים בהתאם לבגד שאני לובשת. השמלה הזאת היא אחת האהובות עליי, אני חושבת שזה הדפס הגינגהם שלוקח אותי לפיקניקים על הדשא בימי הקיץ הארוכים, וכמובן השרוולי מלמלה (או וולן, או סיומת פפלום איך שתרצו לקרוא לזה) שנמצאים עכשיו בכל מקום, אני חושבת שזה אחד הטרנדים שאני יותר מתחברת אליהם, זה מוסיף כל כך הרבה עניין לבגד ותמיד כיף ללבוש בגד עם דיטיילים מעניינים. רק אתמול לבשתי עליונית חמודה עם שרוול מלמלה שמצאתי ב- H&M בפחות מ $15 תוכלו לראות אותה באינסטגרם כשאני רוכבת על אופניים עם שלושת הילדים (אוקיי לא באמת רכבנו, לרכב על אופניים עם שלושה ילדים דורש מיומנות מסויימת שאני לא בטוחה שיש לי).

שבוע נהדר שיהיה ותודה שביקרתן, xx

רבקה


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.