Categories
Uncategorized

האקססורי המושלם

שמלה: H&M (דומה)  נעליים: J. Slides  כובע: Lack of Color תיק: Doen

שעון: Welly Merck

בואו נדבר רגע על ארץ קטנה ויפה, בטח ישר קופץ לכם לראש -ישראל אבל אני דווקא מדברת על שווייץ.
כפי שכולנו יודעים, שוויץ ידועה בעיקר בגלל השוקולד, גבינה ושעונים כמובן! כן, במדינה הקטנה הזאת באמצע ההרים מייצרים את השעונים הטובים ביותר בעולם. זה נראה אולי עסק פשוט ושעון אפשר למצוא בכל מקום אבל יצירת שעון איכותי זאת אומנות בפני עצמה ודורשת השקעה וזמן, וזה בדיוק מה שהופך את השעונים השווייצריים למיוחדים כל כך.
כל עונה יוצאים בהצהרות על פריט מסויים שהוא האקססורי המושלם אם זה חגורה, צעיף לצוואר או עגיל שמגיע עד הכתפיים. אם תשאלו אותי, שעון בעייני הוא האקססורי המושלם בגלל שבניגוד לתיקים או עגילים שאנחנו מחליפות כל יום שעון טוב פשוט נשאר עלינו כל הזמן, אף אחת לא חושבת לעצמה “לבשתי את השעון הזה אתמול אני חייבת להחליף” ותכלס זה בדיוק מה שאנחנו רוצות, לקום בבוקר מוכנות.
אני נרגשת לשתף פעולה עם חברת Welly Merck, חברת שעונים שוויצרית עם סיפור נהדר מאחורי המותג. לא היה קל לבחור שעון אחד מתוך הקולקצייה המיוחדת שיש להם, בסוף כמובן הלכתי על הקלאסי והמינימלי אבל מה שהכי אהבתי זה הזהב האדום בשעון הזה שהופך אותו למיוחד כל כך. חוץ מזה אין שום סיבה לחכות שמישהו יקנה לנו מתנה וט”ו באב שמחכה מעבר לפינה זאת הזדמנות נהדרת להשקיע בשעון הורס ולכן אני שמחה לפנק אתכן בהנחה מיוחדת על ידי הזנת קוד קופון RIVKA20 בקופה.
יום מקסים! xx
רבקה
 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.